Biz Kimiz

1985 yılından beri inşaat ve altyapı sektöründeki tecrübelerimizi Ak Pazarlama çatısı altında müşterilerimizle paylaşmaktayız. Firmamız özellikle inşaat, altyapı ve tarımsal sulama alanında suyla ilişkili olan plastik malzemelerinin tedariğini sağlamaktadır. Ayrıca grup firması olan “Akplas Kauçuk Lojistik San. Tic. Ltd. Şti.”de inşaat sektörü ile ilgili firmamızın geliştirdiği patentli ürünlerimizin yanında boru ek parçaları, menhol, modüler su kanalları, süzgeç, duş kanalları, ısıtma-soğutma sistemleri imalatları yapılmaktadır. İstanbul merkez olmak üzere, Karadeniz bölgesine de hizmet veren firmamızın Kırklareli, Amasya ve Irak-Erbil’de ürünlerimizin tedarik edilebileceği lojistik üsleri ve satış ofisleri bulunmaktadır. Türkiye’de 3000’i aşkın aktif müşterimize Ak Pazarlama ve üretici firmamız olan Akplas olarak hizmet vermekteyiz. Avantajımız, sektörü iyi tanımamız ve sektörün ihtiyaçlarını iyi analiz etmemizdir.

Sloganımız “Araştır, geliştir, üret, sat ve satış sonrası hizmet sağla” dır.

Müşterilerimizin isteklerine göre özel üremler de yapmaktayız. Portföyümüzdeki ürün çeşitleri: Bina içi tesisat PPRC borusu, PVC boru ve ek parçaları, PE-XB borular, oksijen bariyerli borular, ısıtma-soğutma sistemleri, siyah ve galvaniz doğalgaz boruları ve ek parçaları, yağmur olukları, bahçe ve sanayi hortumları, peyzaj sulama sistemleri, paslanmaz ızgaralı plastik duş kanalları, Modüler kanal sistemleri, havuz kenarı kanalları, izolasyonlu süzgeçleri, menhol, altyapı kanalizasyon boruları ve ek parçaları, HDPE kablo koruma boruları ve ek parçaları, drenaj boruları, polietilen borular…

Kısaca hammaddesi plastik olan ve suya yön veren ürünler…

Vizyonumuz

Global dünyanın gelişmelerine uyum sağlayarak plastik sektöründe ulusal ve uluslararası pazarda öncü kuruluşlardan birisi olmak,

Müşteri memnuniyetinin ön planda tutan güleryüzlü, kalifiyeli insan gücünü istihdam etmek-istihdam etmek üzere yetiştirmek.

Misyonumuz

Şirketimizin sektördeki güvenilirliğinin ve ulusal/uluslararası pazardaki gücünün devamlılığını sağlamak için; müşteri odaklı hizmet anlayışı ile portföyümüze uzun vadeli yeni müşteriler katmak.

Kaliteli ürün ve hizmetlerimiz ile müşterilerimizin kalbinde değer kazanırken, hiçbir değerimizden ödün vermeden, sektördeki yeni gereksinimleri önceden görerek müşterilerimiz ve kendimiz için aktif eylem planları çizmek.

Kurumsal Stratejilerimiz

  • Büyüme Stratejisi
    • Ulusal
      • Türkiye’yi 7 bölgeye ayırarak öncelikli hedeflenen 3 bölge de (Marmara – Karadeniz – İç Anadolu) sermayesi 50.000tl üzerindeki bütün potansiyel müşterilere ulaşabilmek,
      • Aktif satış temsilcilerimizin sayısını bölgelerin şartları ölçüsünde arttırarak yeni istihdamlar sağlamak,
      • Müşteri sadakati sağlamak için yönetim tarafından belirlenen adımları hızlıca atmak,
      • Belirlenen bütçe çerçevesinde teknoloji yatırımı yapmak.
    • Uluslararası
      • Yeni pazar arayışlarına devam etmek,
      • Hedeflenen bölgeyi Ortadoğu’dan Avrupa’ya kaydırmak
  • Sürdürülebilirlik Stratejisi
      • Çevre kirliliğini önlemek için tüm faaliyetlerde proaktif önlemler almak,
      • Çevre faaliyetlerinde sürekli iyileştirme ve gelişmeyi sağlayacak çalışmalar yapmak,
      • Yürürlükteki yasaların çevreyle ilgili yükümlülüklerine uymak,
      • STK’ların çalışmalarına destek vermek.
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Stratejisi
      • İş sağlığı ve güvenliğiyle ilgili faaliyetleri sürekli iyileştirmek,
      • Yürürlükte olan iş sağlığı ve güvenliği mevzuatının yanı üye olunan kuruluşların standart yükselten mevzuatlarına uymak,
      • Doğru ve zamanında risk analizi yaparak oluşabilecek kazaları önlemek,
      • Çalışanları iş sağlığı ve güvenliği konusunda bilinçlendirmek,
      • İş sağlığı ve güvenliğiyle ilgili tespit edilen kaynak ihtiyaçlarını zamanında ve eksiksiz olarak gidermek.